cctools

Wzrost przez innowacje

ZIP - Zmienna Identyfikacja Połączeń

Jeśli Twoja firma szuka sposóbów na podniesienie efektywności kampanii, obniżenie kosztów, sposobów na wzrost przychodów ZIP jest efektywnym i innowacyjnym narzędziem pozwalającym spełnić wszystkie wymienione potrzeby jednocześnie. Efekty są na tyle znaczące, iż jest to rozwiązanie zarówno dla dużych, jak i niewielki Call Centers. ZIP jest autorskim rozwiązaniem CCTools z którego korzysta już kilkadziesiąt polskich i zagranicznych instytucji, w tym przede wszystkim sektor bankowy oraz windykacyjny.

Wielką zaletą rozwiązania jest jego elastyczność i niemal natychmiastowa możliwość integracji z 95% funkcjonujących na rynku systemów Call Center, wzglednie krótki czas wdrożenia (uzależniony od wywiadów technicznych u operatorów telekomunikacyjnych) oraz możliwość korzystania z niego w dwóch modelach:

  • on-site - jako w pełni funkcjonalne rozwiązanie skonfigurowane u klienta i przez niego obsługiwane oraz
  • outsourceing'u - jako usługa rozliczana w abonamencie zazwyczaj na podstawie 2-letnich umów. 

 


 ZIP jest najlepiej sprzedającym się rozwiązaniem CCTools, obecnym na rynku od przeszło 6 lat i docenionym przez najbardziej wymagających klientów - banki i firmy windykacyjne.  

Rozwiązanie doceniane przez Klientów


 

ZIP : Zmienna Identyfikacja Połączeń

To w pełni operacyjna platforma z którego korzystają największe centra usługowe i banki w Polsce. W uproszczeniu, to oprogramowanie oraz odpowiednio przygotowana infrastruktura telekomunikacyjna, która inteligentnie, w czasie rzeczywistym (on-line), podmienia prezentację alfanumeryczną w telefonie odbiorcy, co przekłada się na skokowy wzrost efektywności i dodzwanialności przy pracy na dużych bazach danych.

Wykorzystanie przez Call Center narzędzia ZIP, w praktyce oznacza większy zasięg kampanii przy tych samych zasobach i zwiększenie jej pozytywnych efektów. Rozwiązanie działa zarówno w chmurze jako usługa udostępniana przez CCTools, jak i rozwiązanie lokalne, wdrażane i konfigurowane po stronie klienta.


Case Study - przykład efektów wdrożenia

Efekty wdrożenia usługi CCT ZIP widać na przykładzie pilotażowego wdrożenia i testów usługi u jednego z klientów Spółki (z branży bankowej), który weryfikował efektywność narzędzia przed podpisaniem kontraktu, zarówno w departamencie windykacji, jak i telesprzedaży.

 

  Departament windykacji Departament telesprzedaży
RPC przed wdrożeniem rozwiązań CCT ZIP 9.520 12.070
RPC po wdrożeniu rozwiązań CCT ZIP 11.424 15.691
Poprawa efektywności +20% +30%


* RPC (ang. Reach per call) – liczba odebranych połączeń
** Test przeprowadzono na próbie 20.000 rekordów, z czego odsetek błędnych rekordów w bazie wynosił 15%


Zaprezentowane wyniki przełożyły się na wymierne, bardzo konkretne korzyści biznesowe a wymieniona instytucja została naszym klientem. W przypadku obszaru windykacji, poprawa wskaźnika RPC poskutkowała wzrostem liczby deklaracji spłat oraz wzrostem wskaźnika spłacalności co w efekcie wpłynęło na obniżenie... poziomu rezerw w sprawozdaniu finansowym. Z kolei w dziale sprzedaży, osiągnięte rezultaty bezpośrednio przełożyły się na większą liczbę możliwości przedstawienia oferty i dotarcia do potencjalnych klientów, przez co wzrósł wolumen sprzedaży produktu a przez to, istotnie poprawiły się także przychody.

Kontakt
Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów i jesteś zainteresowany rozwiązaniem ZIP skontaktuj się z:
michal@cctools.pl