cctools

Wzrost poprzez specjalizacje

Informacje operacyjne

Podstawową działalność Call Center Tools S.A. stanowi świadczenie usług w zakresie wsparcia działalności typu Call Center oraz rozwijanie narzędzi dedykowanych zwiększeniu skuteczności działań telemarketingowych. Dzięki oferowanym przez Spółkę rozwiązaniom, skuteczność klientów w realizowaniu kampanii telemarketingowych wzrasta średnio od 30% do 60%. Oznacza to realne oszczędności i większe przychody dla klientów. Oferta Spółki znajduje zastosowanie przede wszystkim w takich obszarach jak windykacja, telesprzedaż, badania opinii publicznej. Wymienione branże systematycznie rozwijają się a zapotrzebowanie na usługi związane z telemarketingiem wciąż dynamicznie rośnie. Spółka świadczy usługi na terenie całego kraju.


Unikalne połączenie kompetencji

 


Przewaga Call Center Tools S.A. nad wieloma podmiotami działającymi w branży call & contact centers polega miedzy innymi na unikalnym połączeniu kompetencji dostawcy aplikacji i systemów IT, operatora telekomunikacyjnego oraz usług doradczych w zakresie optymalizacji kluczowych procesów biznesowych przesądzających o efektywności organizacji w kontakcie z klientami, dłużnikami, ankietowanymi osobami.