cctools

Wzrost przez innowacje

ESRS - Enhanced Status Reporting System

Jeśli szukasz sposóbów na podniesienie efektywności zarządzania kampaniami telemarketingowymi oraz sposobów na dalsze konsekwentne obniżanie kosztów bez utraty jakości funkcjonowania Twojego Call Center, narzędzie raportujące ESRS jest efektywnym i innowacyjnym narzędziem pozwalającym spełnić takie wymaganie. ESRS jest autorskim rozwiązaniem CCTools z którego na co dzień korzysta kilkadziesiąt firm i instytucji, w tym sektor bankowy, windykacyjny oraz zewnętrzne Call Centers działające na zasadzie BPO (Business Process Outsourcing).

Rozwiązanie ESRS koncentruje się przede wszystkim na aspekcie infrastruktury telekomunikacyjnej i jej jak najbardziej efektywnym wykorzystaniu w codziennej pracy Call Center. Raporty i statystyki są dostępne dla każdej z uprawnionych osób w czasie rzeczywistym, co pozwala na bieżacą reagować na zaistniałe problemy lub uruchamiać automatyczne scenariusze działań. W 2013 roku system ESRS uzyskał dofinansowanie UE w ramach POIG 8.2 w wysokości ok. 200 tys. EURO.


ESRS : Enhanced Status Reporting System
Służy do monitorowania i raportowania stanu łączy telekomunikacyjnych wykorzystywanych przez Klienta. Uwzględnia w szczególności potrzeby firmy Call Center w tym zakresie. Oprogramoiwanie udostępnia pełne statystyki zdarzeń na łączach w czasie rzeczywistym (on-line) pozwalające na bieżącą optymalizację systemu do realizacji kampanii telemarketingowych. Daje to bezpośrednie korzyści w zarządzaniu łączami, ludźmi oraz bazą danych. Klient ma dostęp do ESRS w każdym miejscu i czasie, także przez telefon komórkowy. 

Kontakt
Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów i jesteś zainteresowany rozwiązaniem ESRS skontaktuj się z:
michal@cctools.pl