cctools

Wzrost przez innowacje

Dla działów telesprzedaży

Telemarketing wymaga nieustannych innowacji i zmian w podejściu do klientów. Wymaga zastosowania narzędzi poprawiających docieralność, ale i potrafiących klienta zainteresować i przykuć jego uwagę do oferowanego produktu. Usługi CCT kierowane do klientów, zajmujących się telefoniczną sprzedażą swoich produktów, posiadają następujące atuty, które pozwalają na maksymalizowanie zysków naszych klientów:

  • Wzrost skuteczności kontaktu sięgający 50%. Dzięki czemu konsultanci telefoniczni, czy agenci odpowiadający za sprzedaż produktów czy usług, mogą prowadzić skuteczne kampanie sprzedażowe, znacznie powiększajac zwiększając zyski.
  • Możliwość przedstawienia oferty sprzedażowej klientom. Jest to wynikiem zwiększonej odbieralności kierowanych do indywidualnych klientów, połączeń telefonicznych.
  • Wzrost zaufania klientów do konsultantów i agentów call center, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż (powody tego czynnika, wyjaśniane są na indywidualnych spotkaniach z CCT).

Usługi CTT mogą być świadczone bez względu na posiadany przez klienta w jego call center system PDC, czy CRM oraz niezależnie od producenta używanej centrali telefonicznej.