cctools

Wzrost przez innowacje

CallBack - system oddzwaniania

Call Center Tools S.A. od wielu lat oferuje pełną gamę nowoczesnych rozwiązań dedykowanych organizacjom i strukturom Call & Contact Centers. Usługa CallBack jest szczególną z nich, z uwagi na łatwość i szybkość jej implementacji u Klienta. Możliwości realizacji połącznia w dwóch modelach oraz natychmiastowej skuteczności z perspektywy realizowanych przez Klienta kampanii. Do tego rozliczenie w przeważającej mierze opiera się na premii za sukces i zależy od skuteczności wdrożonego i obsługiwanego przez CCTools rozwiązania.   

Korzyści

  • Większa skuteczność w dotarciu do Klientów
  • Możliwość ograniczenia kosztów o połowę w stosunku do oferowanych na rynku tego typu rozwiązań
  • Pełne raportowanie wraz ze statystykami
  • Możliwość integracji z usługami SMS
  • Łatwa i bezkosztowa integracja z systemami Klienta

Umiejscownienie widgetu

  • Konkretna dedykowana strona internetowa wskazana przez Klienta
  • Internetowa strona główna Klienta
  • W personalizowanym video rozsyłanym do klientów końcowych

Realizacja usługi

  • Połączenie zestawiane jest na podany przez Klienta numer telefoniczny. Jeden konkretny lub z puli numeracji przyznanej przez CCTools. W tym drugim przypadku konkretny numer przypisywany jest do danego użytkownika końcowego | landing page w przypadku personalizowanego video.
  • Podany bezpośrednio za pośrednictwem wtyczki internetowej przez użytkownika końcowego.

Opis procesu

Połączenie zestawiane jest z CC a potem z Klientem. Usługa może być realizowana poprzez oddzwonienie na numer Klienta lub na numery z puli dostarczonej numeracji. Ma to istotne znaczenie, bowiem isttnie ogranicza koszty telekomunikacyjne. Usługa zapewnia możliwość identyfikacji rozmówcy po numerze Klienta lub po numerze przydzielonym z puli przydzielonej numeracji Klientowi. Obie powyższe informacje przekazywane są w formie sygnalizacji łącza telekomunikacyjnego. Klient nie musi zatem wystawiać API, ani ponosić kosztów integracji. Użytkownik końcowy może zaznaczyć, kiedy chce mieć kontakt określając konkretny czas.

SMS

  • Możliwość przekazania informacji zwrotniej klientowi końcowemu (np. potwierdzenie terminu dostępności).

Raporty

  • Raporty obejmują zestawienie połączeń, czasu ich trwania, wykazu numerów z których dzwoniono i na które dzwoniono.

Rozliczenia

Cena usługi uzależniona jest od liczby wykorzystanych przez Klienta widgetów od ustalonej stawki za połączenia w opcji na jednym łączu lub nie. W przypadku jednego łącza koszty połączeń są dwukrotnie niższe, doliczana jest jednak opłata abonamentowa (SIP). W przypadku przydzielenia numeracji, pobierana jest opłata za numerację.

Kontakt

Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów i jesteś zainteresowany rozwiązaniem CallBack skontaktuj się z:
michal@cctools.pl