cctools

Otwartość w komunikacji

Aktualności

28.09.2012
DataBroker S.A. skorzysta z rozwiązań Call Center Tools S.A.
Obie strony podpisały kontrakt na mocy którego przez co najmniej najbliższe dwa lata będą ściśle współpracowały w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych zwiększających skuteczność kontaktu z klientami DataBroker S.A. Call Center Tools S.A. będzie świadczył usługi telekomunikacyjne w oparciu o autorską platformę a dostarczane rozwiązania znajdą zastosowanie w telesprzedaży.

-Jak widać, pozyskujemy klientów nie tylko z wąsko rozumianej branży windykacji i bankowości ale takżę pośród centrów outsourcingowych, które świadczą usługi telesprzedaży i windykacji na rzecz dużych instytucji - skomentowała Anna Czajka, prezes zarządu Call Center Tools S.A.

-W odróżnieniu od klientów takich jak banki, zainteresowanie naszą ofertą firm typu DataBroker, świadczy o konkurencyjności naszych rozwiązań. Bowiem poza skutecznością, tego typu organizacje szukają także oszczędności. Najwyraźniej udaje nam się godzić wysoką jakość z obniżeniem kosztów po stronie klienta - dodała Anna Czajka.
 
DataBroker S.A. świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji. Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego kontaktu ze sprzedawcą w sklepie. Dzięki znajomości rynku baz danych oraz posiadanym kompetencjom z obszaru sprzedaży bezpośredniej (contact center) dociera ze spersonalizowaną ofertą produktów i usług do milionów klientów. Firma specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze komunikacji z klientem (telefon stacjonarny, telefon komórkowy, sms, internet, fax, tradycyjna poczta). Dzięki wykorzystywaniu posiadanych zasobów technologicznych, doświadczeniu w realizacji projektów wsparcia sprzedaży oraz bezpośredniemu dostępowi do najlepszych na rynku konsumenckich oraz biznesowych baz danych, Databroker S.A. systematycznie poszerza skalę prowadzonej działalności oraz zakres oferowanych usług. Zapewnia ją zarówno korzystanie z wielu kanałów komunikacji z klientem, jak i logistyczno-technologiczna integracja z partnerem biznesowym. Spółka kładzie szczególny nacisk na rozwiązania procesowe oraz powiązanie ich realizacji z działaniami wewnętrznych struktur swoich zleceniodawców.