cctools

Otwartość w komunikacji

Aktualności

25.04.2012
Zgodnie z zapowiedziami, Call Center Tools S.A. kocentruje się na budowaniu wartościowego i rozwojowego zaplecza klienckiego. Do grona klientów Spółki dołączyła EOS KSI Polska, jeden z największych windykatorów w kraju.
26.03.2012
Call Center Tools S.A. kontynuuje budowanie portfolio wartościowych klientów. Spółka podpisała właśnie umowę z giełdową firmą BEST S.A. na świadczenie usług z wykorzystaniem swojego sztandarowego produktu "ZIP". Umowa została zawarta na 24 miesiące a w chwili obecnej rozpoczynają się testy usługi, które potrwają trzy miesiące.
31.05.2011
W dniu 31 maja br. Call Center Tools S.A. podpisała umowę z Meritum Bank ICB S.A. na wykorzystanie rozwiązania ZIP oraz na świadczenie usług telekomunikacyjnych. Dzięki wdrożeniu rozwiązania dostarczonego przez Call Center Tools S.A., call center banku uzyska większą skutecznośc realizowanych zadań.
19.04.2011
Spółka zamknęła subskrypcję 650.000 akcji serii B i obecnie kończy procedury związane z debiutem z własciwymi instytucjami rynku kapitałowego. Równolegle finalizuje umowy z największymi organizacjami typu call center w kraju, zainteresowanymi wdrożeniem oferowanych przez spółke usług w swoich organizacjach.
23.01.2011
Call Center Tools podpisała długoterminową umowę na świadczenie usług wsparcia technicznego oraz wdrożenia rozwiązania ZIP. Tym samym rozwiązania spółki przyczyniają się do zwiększania skutecznosci i obniżenia kosztów działania jednego z największych call center w małopolsce. Umowa została zawarta na okres 2 lat a jej szacunkowa wartość wynosi 1.680.000 zł.